omotiverad

Ush jag orkar aldrig blogga längre..
Det lär väl fortsätta vara såhär segt fram tills jul, då lovar jag att börja igen.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att åka till skolan. Sånglektionen är inställd så jag har bara ensemble idag och jag börjar inte förrän kvart i tre typ.

Anton kom till mig imorse för att träna på sin basläxa, men upptäckte att han hade glömt noterna så istället sov vi och så fick han laga lunch till mig.
Eftersom han har glömt göra basläxan i tre veckor nu så är han riktigt illa ute och jag har försökt ringa honom ett par gånger efter det att hans baslektion har slutat, men han svarar inte, så jag misstänker starkt att han har blivit bortförd av sin lärare och sitter fastbunden på en stol vid det här laget.

Synd om mina farhågor är sanna eftersom vi tänkte baka lussebullar ikväll, men annars får jag väl baka med bara hans familj istället.

nä ska nog dra mig nu.. pusshej


Kommentarer
yrsa

bahh sluta inte blogga jag älskar din blogg :D

2007-12-01 @ 13:53:48
Erik

Ryck upp dig för fan.. du började ju skriva massa.. och du skriver förbannat bra så kom igen :P

2007-12-02 @ 01:04:16
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0