uppdatering..

känns som jag inte bloggat på ett tag nu.. Inte på hela helgen iallafall, haha.
Då kan jag ju ursäkta mig med att jag har haft så otroligt mycket uppbokat hela helgen, har inte fått sitta still en minut!
(lite ljug igen, förlåt)

Haha nä men nu ska vi vara seriösa:

I fredags var vi ju på Winnerbäck! Helt jävla underbart, som alltid.
Tack Lasse, du är kung!
Tyvärr hade vi ju balkong platser eftersom vi inte hann köpa parkett och det sög, men eftersom vi är så små och osynliga (och framförallt smarta) lyckades vi smyga oss in där iallafall.

Sen blev det att gå upp tidigt nästa morgon, eftersom jag skulle sjunga på öppet hus.
Sjöng "om du lämnade mig nu" av Winnerbäck (feat miss Li) och det gick bra faktiskt!
Maja filmade så om ni är riktigt snälla kan jag kanske lägga in det här, hihi :)

Sen drog jag och Anton till burger king för att han skulle käka och sen skulle vi iväg till immanuel kyrkan för konsert med skolan. Det gick helt okej, fast jag inte kunde ena låten, och när vi hade sjungit klart smet Anton och jag tyst ut och drog hem.
Sen skulle han till Martin och jag orkade inte följa med så jag stannade hemma och tittade på Lilla Melodifestivalen med familjen.
Imorse gick jag upp klockan sex för att jag drömde massa mardrömmar och sen vid elva kom Anton hit.
Jävligt trött var han också så han stupade rätt ner i min säng och somnade och jag hade inte hjärta att väcka honom så jag lät honom sova.

Han ser ut som ett litet barn när han sover, världens sötaste, och jag bara låg där och lyssnade på hans andetag och hans hjärta.
Skulle kunna ligga och titta på honom i timmar, jag älskar honom så himla himla mycket.


Nä, tror jag måste gå och ringa honom nu bara för det!

Kram på er!



Kommentarer
marre

hur tyckte du konserten var då? :)

2007-11-25 @ 21:00:46
URL: http://m4rielle.webblogg.se
Maja

haha, med lite övertalning lyckades vi få med malin på smartplanen så vi fick parkettplats ju :p

2007-11-30 @ 19:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0