gäsp

Det blev inte bio. Haha, vi kom försent och fick inte våra biljetter så vi bestämde oss för att göra nåt annat. Efter mycket övervägande så drog vi och hyrde två filmer och köpte godis. Sen drog vi hem till mig och la oss och kollade. En skräck (jag blundade halva filmen, så det slutade med att fjanton inte kunde sova och låg och var rädd hela natten) och en rolig. Sen kollade vi på kill bill och love actually också. Nu har jag precis lämnat min älskade anton vid tuben och i vårt kök är det bullbak på gång. Men tror jag ska gå ner och plugga som fan några timmar nu.

Sen blir det bullkalas!


Kommentarer
maja

petter säger att ni inte sparar bullar till mig bitches!

2007-10-07 @ 13:58:05
Malin

klart vi inte gör, geek
man får stå för sina handlingar!

2007-10-07 @ 15:04:48
URL: http://winb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0