hjälp?

Flera jävla timmar har jag ägnat på sjukhuset idag. Jag har stoppat nålar i fingrarna och armväcket och pinnar i halsen, om och om igen. För att få veta vad? Dom hittar inget jävla spår av virus så dom kan inte skriva ut antibiotika i onödan.
Vilket betyder att det måste gå över av sig självt om dom inte ringer upp imorrn. Vilket i sin tur betyder att jag inte kan gå till skolan imorrn som jag hade tänkt. Jag kan alltså inte träffa Anton sista dagen innan han åker och jag kan inte vara med på redovisningen av temaveckan på fredag eftersom jag har missat hela veckan.
I värsta fall kommer jag få sitta hemma och dö av halsmandelsont PÅ MIN FÖDELSEDAG. Jag upprepar:

FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror fan aldrig jag har haft så ont i hela mitt liv, hela halsen är alldeles tjock och svullen och jag har svårt att andas.
Jävlajävlajävla skit..


Kommentarer
Erik

Men fiii fan, stackars Malin! Du kanske har åkt på halsböld eller gammal hederlig halsfluss eller så har du bara råkat svälja typ globen som sitter där och blockerar...

2007-10-24 @ 19:27:20
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0