Hola amigos

Lala, nu kom jag precis hem till min käre far i enskede!
Det vart en mysig kväll igår! Vi anlände till Amanda vid åtta tiden och så kom Lovisorna med tårta och så hade vi tjejsnack och lyssnade på musik och jag, Amanda, Mattias och Lovisa drog ner till konsum och stötte på värsta gangster gänget.

Sen vid halv tolv bestämde vi oss för att dra till nån fest vid mariatorget, men Amanda och jag var inte sugna, så vi lämnade av Madde och Matilda där och drog mot pendeln.
Fick sitta en halvtimme där och vänta på tåget, men sen åkte vi iallafall till södertälje för att försöka komma in på festen som Anton var bartender på (även om han strängt förbjudit oss).
Vi hamnade i Östertälje och hoppade på en buss åt fel håll bara för att slippa sitta ute, eftersom vi inte hade en aning om vart festen låg. Men tillslut ringde iallafall Anton och sa att han var på väg hem, så vi åkte tillbaka med bussen och mötte upp honom.
Väl hemma hos honom var klockan runt två, så vi satt och snackade ett tag och gick och la oss.
På morgonen drog jag och Amanda tillbaka hem till henne och käkade god frukost.

Nu måste jag plugga. Samhällsprov om på tisdag och jag kan ingenting.


Fan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0