ja okej, då vare dags igen..

HIHI JAG ÄR EN STOR FLICKA! :D

Mamma, maja, hanna och petter kom in och sjöng på morgonen och jag fick glass som mamma hade lagt fint i en ananas! Sen fick jag Mando Diaos nya, trosor, pengar, en ny mobil som jag ska få välja ut idag och lite till! Wow! Av Maja och Hanna fick jag örhängen och så hade Hanna gjort världens gulligaste skylt till mig i slöjden som det stog "världens bästa Malin" på!

Tack alla! <3

Så trots min hemska hals och trots att jag måste tillbringa dagen hemma själv så är jag glad, det är ju trots allt min födelsedag! ;)
Det blir en hemma kväll ikväll också, men Christina kommer hit så det är lungan!


pussssssssssssssssssss på er



Kommentarer
maja

ja okej då vare dax igen, mange schmidt fortfarande glassig men

2007-11-10 @ 13:57:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0