JA!

Äntligen! Äntligen, äntligen, äntligen! Jag tror att det börjar vända!
Herregud vad härligt snälla säg att det håller i sig! Halsontet har nästan övergått i feber och magont! Åh jag är så lycklig över mina 39 grader och över att jag inte kan stå upp ordentligt!
TACK TACK TACK NÅGON!

Magontet beror säkert till största delen på att jag inte har ätit på flera dagar kan jag tänka mig.. Försökte få i mig lite gröt idag, men efter en halv sked höll jag på att spy.
Men ändå!

Jag och Maja ska ut på stan imorrn om jag är bättre och fira med shopping för mina födelsedagspengar! Välförtjänt faktiskt.

Det enda nu är att jag saknar Anton så det gör ont. Har pratat med honom både igår och idag, och det lugnade att höra hans röst men jag vill bara att han ska vara här. Men han ska åka direkt till mig på fredag från flygplatsen.

Nu ska jag sova, så natti! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0