jag faller med flit

Igår sov jag hos Anton. Jag älskar dig Anton, klarar mig inte utan dig.
Idag har jag provat mig igenom Majas och min garderob som aldrig används och hittat massa snygga kläder som vi typ aldrig har använt! Härlig känsla måste jag säga!
Snart ska jag möta the girls och så ska vi dra hem till Amanda och fixa lite innan alla kommer dit. Grattis i efterskott Amanda, gullunge! <3333
Men det blir nog en riktigt nice kväll! Förutom att anton inte kommer för att han ska vara bartender.. Blä!

Sitter här och lyssnar på gamla Winnerbäck låtar och tittar på gamla bilder med Maja och Hanna, men nu ska vi baka.... LUSSEBULLAR MED CHOKLAD I!

pussis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0