Malin goes 16

Igår var jag, Amanda, David, Anton och davids vänner på...... PONTIAK! (han från 100 höjdare)
Det var en väldigt trevlig liten spelning även om den låg väldigt långt bort. Sen gick vi hem till Davids kompis och sen fick Anton och jag göra den lååååååååååååånga vägen hem till mig.

Ikväll kommer Göran och Agneta och så ska vi fira min födelsedag med dom och pappa i förskott. Snart är lilla Malin en stor flicka säger jag bara!!!

Imorrn påbörjas sista veckan innan lovet och det ska bli så jättejättejätteskönt! Vi har bara temavecka så det är lugnt också! Sen åker Anton iofs till österrike över lovet och jag till skåne så jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig en hel vecka utan honom, men man får väl stå ut..

pusspsussåpusspusus


Kommentarer
Erik

Jag måste komma ihåg att gratta dig då.. det får inte missas... ^^

2007-10-21 @ 16:09:20
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0