sad but true

Jag har faktiskt inte skrivit om det här förrän nu. Kanske för att det är så jobbigt, kanske har jag bara inte orkat eller haft tid. Kanske vill jag inte fatta det.
Efter jävligt mycket övervägande har jag och Maja hoppat ur Nickname.
Ett år har vi haft tillsammans, tre spelningar. Jag vet faktiskt inte riktigt varför det blev som det blev, allt gick så fort och så bara blev det så. Men det kändes som att vi inte kom någonvart helt enkelt. Jag säger inte att jag inte saknar det, för det gör jag som fan. Det är tre av mina bästa vänner i det bandet. Men jag tycker fortfarande om er. Ni vet att jag gör det.

En jävla massa skit blev det nu, men så är det. Crap, crap, crap..

Rip nickname, jag älskar er



Kommentarer
Erik

Så nickname finns inte längre... det va ju inte direkt roliga nyheter!
Blir det några nya trevliga band på intåg då?

2007-10-18 @ 10:20:20
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0