snart helg!

Det är fan helt sjukt hur snabbt veckorna går! Imorrn är det liksom torsdag, alltså sista skoldagen på veckan eftersom vi bara har musik på fredagarna (även om det till största delen är en stor håltimme). Mamma har vart på opera hela kvällen och kommer inte hem förrän vid tolv så jag har bara vart med syskonen hela dagen. Vi har käkat pizza, dajm tårta, massor med choklad och kollat på film. Sen ringde Anton i andra filmen, så jag avbröt den.
Det har väl inte hänt nåt speciellt den här veckan?
Well, jag har fått ett solo på kören! Så nu ska jag sjunga verserna på "för att du finns" med Sonja Aldén. Den är faktiskt väldigt fin. Faktiskt! Haha :)
Imorrn är det kanelbullens dag! Anton håller på och bakar bullar, men ingen i min familj ville baka med mig..
Aja, snart är det helg! Fasiken att Amanda ska bort i helgen, men nästa helg är det kalas för henne! Hon fyller ju!!! GRATTIS SÖTASTE! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0