hej vänner!

Malin is back in action!

haha, idag började vi klockan nio med sånglektion. Jag, Anders och Hannes skrev en egen blues som handlade om att dom bråkade om vem som skulle få mig, mohahaha!
Sen hade vi lååååång håltimme, men vi träffade Anton och drog och käkade med honom i matsalen.
Sen jammade vi med storbandet, det var sjuuuuukt nice! Den omtalade snygg-linus var ju med, så yeah! Haha :D
Sen var det ensemble.. Jag och lille Anton är med i den sena, men det är även Kalle och David, och Nathalie och Ida väntade på oss, så jag åkte hem med the crew! Löv till oss! Sen drog dom på Davids spelning, och jag skulle med men det var ju REEEEEEEEEP! Så nu kom jag precis hem från repet :)
Maja och jag har bestämt oss för en chillkväll och Maja ska klippa lugg på mig, hähä läskigt :o För tusende gången är det ju håkan imorrn så jag säger bara...........

<33333333333333333333333333333333333333333333333333

Sug och svälj, trevlig helg!


Kommentarer
Erik

Jag lär ju också vara med och bråka om dig (a)

2007-09-07 @ 20:35:45
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0