innan skolan

geek man är som tom börjar blogga INNAN skolan.. Haha, men jag blev klar så jävla tidigt så jag har inget att göra.. Sitter och lyssnar på Daugava, nya skivan. Tidvis är så galet vacker så man bara vill gråta, så är det ju bara. Snart är konserten och fyfan vad jag längtar! Kommer fortfarande ihåg känslan från förra året, den konserten var så jävla bra. Så nu har jag kommit in lite i min gamla tid, och blivit lite av ett Winnerbäck freak igen.
Petter sitter här mittemot mig och trummar som en galning på bordet.. Hela bordet skakar.. Underbart.

Skönt med fredag iallafall. Har bara sånglektion på morgonen och sen ensemble efter lunch.
Men nu ska jag ta och borsta tänderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0