Jag var schitzofren förut, men nu mår vi bra

Åh, det har gått två veckor i skolan och jag är sjuk! Jag tänkte faktiskt gå idag, men det gick bara inte. Det känns som att jag typ har tio ton bly i huvet och jag orkar knappt stå upp..
Vaknade vid sex av att mitt huvud höll på att sprängas och av att jag inte kunde andas för att jag var så förkyld, så jag gick upp och tittade på tv. Mamma är ledig idag, så jag har städat lite så att hon skulle bli glad och vilja köpa lite nya kläder till mig, så i eftermiddag ska vi mötas upp i stan och kolla runt lite iallafall. (a) haha, nä men jag måste ändå köpa block till skolan, så trots min förkylning tänker jag släpa mig in till stan! Duktig?
Birk har min keps, så jag måste träffa honom nån gång den här veckan också.. Jag menar, vad är Malin utan sin gangster keps?! :o Haha!
Snart ska mamma iväg till frisören.. Då ska jag äta lunch, jag är faktitskt hungrig. Eller nej, det är jag inte, men jag äter ändå!
Juste fan, jag kan nog inte träna idag heller, Maria is going to kill me! Men jag är faktiskt sjuk, vad kan jag göra??
Blä, vad osammanhängande det här blev.
Gah, på lördag är det Håkan på grönan! Det här har vi ju gått och sett fram emot hela långa sommaren, och nu äntligen!
Och imorrn ska jag träffa Joy! <3 Gud vad härligt det ska bli att få prata med henne, jag saknar henne så in i norden! (kan man säga så?)

Ajajaj, mitt huvud..
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0