JUSTE!

Detta måste ju bara dokumenteras också!

Plötsligt igår på Håkan får David (eller vem det nu var) syn på någon och och pekar på honom. Denna mystiske någon visar sig vara Sparven från Wildkids! Efter ett tags viskande och pekande har hela hans familj märkt att vi tittar på honom, så Maja säger: Hej Arvid! Jag är ditt största fan, jag var tom med på ditt team på pa!
The big Sparv ler lite nervöst och vi drar oss bortåt.
Men! På vägen hem hamnar vi på samma båt som honom och jag tar upp kameran för att ta kort, man kan inte träffa någon från det stora Wildkids utan att fota! :o Då vänder sig mamman i familjen(bitch) till Anton och säger: Men ta bara kort om ni ska ta kort, sluta larva er!
Och feg som han är säger Anton: men alltså det är inte jag som vill ha kort, det är hon där borta!
Och där står jag med kameran i högsta hugg!
Buhu, så nu har Anton den jäveln skämt ut mig inför Sparven från Wildkids!

(ta detta med en nypa salt)


Kommentarer
Ida

HAHA Malin, jag skrattar så att jag gråter! ^^

2007-09-09 @ 20:24:39
URL: http://ahlbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0