livet leker!

Idag var en lååååååååååååååång tråkig skoldag utan nån jävla musik alls! :O Kören var inställd på morgonen så istället hade vi typ två timmars håltimme. Men vi satte oss och spelade lite gura och Anton lärde mig long before rock n roll på gitarr så se upp för mig, geeks!
Sen åkte jag och träffade Yrsa och så gjorde hon, jag, Jullan och Majso våfflor innan träningen. När jag åkte hem från träningen var det så mörkt och jag var helt själv så jag ringde Anton och snackade med honom i typ fyrtio minuter och sen stötte jag på Sanny också :) (han sa att jag passade i mitt nya hår, så nu är jag glad)
Och så är jag glad för att jag pratade med världens sötaste Anton också såklart! Och imorrn ska han och jag skita i plugget, för vi har ändå bara tråkiga lektioner, och så kommer han hit så ska vi kolla film hela dagen istället. Sjukt mysigt! :)

Winnerbäck biljetterna är beställda nu också, och jag mår så jävla braaaaaaaa!

Love!


Kommentarer
Erik

Ha det jättebra idag! ;) Lycka till!!
Och du, du är ju skit söt i lugg!!

2007-09-11 @ 08:10:38
URL: http://theartist.blogg.se
Malin

åh tack, vad glad jag blir! :)

2007-09-11 @ 09:50:39
URL: http://winb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0