om du lämnade mig nu

Igår hade vi friidrottsdag. Jag, Amanda och Anton bestämde oss för att vara lite duktiga och orientera VG banan. Det gick bra. Vi hittade inte en enda kontroll. Haha! Men vi mötte upp Jens och Kim som hade följt efter tvåorna och så fick vi skriva av dom. Så nu kommer vi få så jävla bra betyg i idrott! :D
Sen satte vi oss iallafall och käkade lunch med dom och sen åkte vi till stan. Amananda, jag och Anton gick runt lite på götgatan och så satte vi oss på en bänk vid skanstull i typ tre timmar och pratade. My Mandy is the shit och my Anton is the shit!
Idag var jag, Maja, Jullan och Yrsa på Winnerbäck signering :DDD GAAAAAAAAAHHHH!! fan vad peppad man blev för konserten, längtar längtar längtar! Och nu har vi den nya skivan, ska sätta mig och lyssna igenom den strax!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0