om du lämnade mig nu

Idag mår jag så bra, så bra, så bra!

För att göra en lång historia kort:

Igår var det Håkan, han var sjukt bra. Jag började typ gråta på "det är så jag säger det", så jävla mycket bilder.
Efteråt drog vi till Antons syssling och tittade på livet enligt Rosa, det var mysigt!
Kom hem vid typ halv tre och stupade i säng.
Klockan nio ringer Nathalie och väcker mig och jag tar mig till Medis för att möta henne, hennes syssling och Anton. Vi kollade runt lite på götgatan och satte oss ett tag på Tully's innan Anton var tvungen att dra. Nathalie med syssling drog sig mot odenplan och jag och Anton åkte åt andra hållet.
Nu har jag städat hela huset och knarkat Winnerbäcks nya singel. Borde göra matteläxan sen också.
Sebbe tyckte jag skulle komma på hans fotbollsmatch så att jag kunde få hälsa på nån kille i hans lag :s Haha, vi får se hur det blir med det säger jag bara..

Nån som är sugen på en promenix i Enskede annars?


Kommentarer
Erik

Du verkar ha ett så händelserikt liv!!! Är avundsjuk!

2007-09-09 @ 18:56:59
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0