Östberga och Hanna :)

Tja, det vart ju en lite mysig kväll iallafall, haha!
Först var jag inne i stan med min Yrsa och letade en ny adidaströja till mig, det blev en svart med vita ränder. Den var fin! :)
Sen åkte jag och mötte Nathalie, Ida, Kalle, Sanny, Tyss och Svante och så åkte vi till Lovisa i Östberga.
Tja, vad ska jag säga? Efter att jag blivit slagen, Anders vart helt galen och sen däckat och efter några små självmordsförsök från olika människor drog vi iväg ett gäng mot tanto. Ringde Hanna på vägen och mötte upp henne också, åh jag har saknat henne! Till slut hamnade vi på donken, för att sen dra oss hemåt. Jag och Hanna kom väl hem till henne vid halv fyra och somnade på en gång.
Sen vaknade jag vid halv nio(!) av att jag fick ett sms av Anders, och när jag inte kunde somna om gick jag upp. Nathalie ringde och jag följde med henne och Anton för att träffa Kalle och titta på när Ida uppträdde. Så vi åkte ända bort till Viksjö och lallade lite där. Det var mysigt, och nu har jag precis kommit hem.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. Antingen kräftskiva, inflyttningsfest hos Anders kompis, fest i Viksjö (haha, sajk!), eller typ bara hyra film. Jag är så jävla trött så egentligen vill jag nog bara hyra tio filmer och köpa några kilo godis.

Aja, vi får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0