sajkens pappa på sajkens mamma

Gah, jag hatar kolmården, det SUGER!  S U G E R !
Tyvärr så lyckades inte smarta jag övertyga min familj om det förrän vi hade vart där. Men aja, vi var där iallafall. Den enda höjdpunkten var väl att vi fick en övervakningsbil efter oss när vi åkte safari, eftersom motorn på vår gamla kärra började koka. Haha, så typiskt vår familj!
Sen försökte jag övertala Angelica att hon skulle träffa mig och efter två timmar lyckades jag! Åkte till Sockenplan och så träffade vi hennes vänner. Trevliga! Sen drog vi till stureby där deras kompisar var. Haha, rätt dragna allihopa. Sen träffade jag Majso och så drog vi oss mot söder tillsammans.

ANGELICA IS THE SHIT! Säger jag bara! Och hon är min, min, min, min, min! Lalalala!

Jag saknar min Anton! Han är bäst!


Kommentarer
Svante

kolmården äger :O

2007-09-21 @ 10:25:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0