Slagsmålsklubben ftw

Matteprov idag dåra. Det gick väl helt okej faktiskt. Inte för bra, men helt okej.
Sen skulle jag ju möta Anton, David och typ Alex och så skulle vi dra och kolla på Jens. Men eftersom jag hade bestämt att möta upp Maja innan och hon kom ca 1,5 timme försent, så sitter jag här hemma istället. Aja, Anton ringer sen, kanske möter upp honom nånstans.

Smk! Dom var så jävla BRAAAAAA! Fan vad härligt, och fan vad svettigt! Träffade älvsjös bästa flickor som jag har saknat så sjukt mycket och efteråt drog vi på donken, och allt var så jävla nice! Yrsa, Maja och Gustav köpte en tröja tillsammans som jag konstigt nog sitter och har på mig nu. Den luktar väldigt mycket Gustav, haha!

Lalala, vad ska jag säga mer? Anton är bäst, ingen protest!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0