slagsmålsklubben

Idag har jag vart hemma från skolan, pga ont i magen. Det var faktiskt rätt välbehövligt tycker jag. (a)
Jag har iallafall plockat undan i hela lägenheten, duschat jättelänge, träffat Yrsa på hennes lunch och pluggat sjukt mycket matte! Och snart ska jag iväg till pappas jobb och hämta pengar, så att jag, Yrsa och Maja kan köpa våra biljetter till SMK!
Slagsmålsklubben på debaser ikväll alltså! Linn, Hanna och Fanny ska också dit, och jag tror vi ska iväg och käka med Linn innan. Så jävla mysigt, fan vad längesen vi sågs! SAAAAAKNAR DOM!
Sen ska ju Anton dit, så ska möta honom också.
FAN VAD KUUUUUUUUUUUUL!


Kommentarer
Erik

Du kan väl hälsa på mig om du ser mig iaf? :P

2007-09-19 @ 14:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0