småkär :)

Ett tag sen jag bloggade. Jag vet inte varför, det har bara blivit så.. Men nu sa Erik till mig på skarpen så jag får väl sätta mig och skriva ner ett par rader iallafall..
Jahapp vad har jag haft för mig?
Gått i skolan som vanligt, det är jävligt nice. Alla underbara människor. Kulturama in my heart. Så.
Kämpar som fan för att gå vidare, för att glömma..
Kämpar ännu mer för att vilja gå vidare, för att vilja glömma..
Idag stog jag jättelänge vid snyggingen i trean! Haha, det är ingen stor grej egentligen, men bara för att alla blir helt mållösa varje gång han går förbi är jag bara tvungen att göra det till en stor grej. höhö :)
Fick våra ID kort idag också, jag ser hemsk ut medan Anton är världens sötaste! Fuck you, Anton! :)
Idag var jag med Cribbe, Max, Maja, Yrsa Angelica och hennes kompis Hanna. Det var mysigt.
Vi ringde på Birk och tog tillbaka min keps, köpte godis och gjorde pannkakor till middag. Sen sprutade Max ner Yrsa med sprutgrädde så hon blev alldeles kladdig. Haha, och vi lekte allmänt barnsliga :)
Jag lackade lite då och då.. Humörsvängningar, haha!

Aja, puss och kram skumbanan imorrn är det rep och fecke!

(och på lördag är det håkan, lööööööööööv)



Kommentarer
Erik

Malin <3 killen i trean.. TJALALALALALA
Humörsväningar kan vara riktigt bra ju ;) ingen som bråkar med dig inte

2007-09-06 @ 22:51:13
URL: http://theartist.blogg.se
Erik

Malin är kär i en kille i trean... tjallalalala ;)
Du vet att humörsvängningar är bra att ha.. ingen som vågar mucka med dig :D
Varför känns det som du lever ett så händelserikt liv?

2007-09-06 @ 22:54:33
URL: http://theartist.blogg.se
Malin

ärligt talat så är trean jättedryg har jag hört, "småkär" gäller en annan ;)

2007-09-06 @ 22:55:50
URL: http://winb.blogg.se
yrsa

vadå humörsvängningar, hade jag gått då kanske? :)

2007-09-07 @ 21:00:30
Malin

haha ja, herregud! Du skulle sett mig, jag typ skrek åt cribbe och max ;o

2007-09-07 @ 21:17:24
URL: http://winb.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0