Studiedag!

Idag är vi leeeeeeeeediga! Så sjukt nice med lite längre helg.
Igår var jag med Anton hela dagen, vi käkade pizza och halvkollade på film. Sen sov han över så jag skulle slippa sova ensam och nu har jag precis lämnat honom vid tuben.
Köpte lite blåbär/hallon och vaniljsås på hemvägen så nu ska jag göra en sjukt god blåbär/hallon paj! Tihi, nån som kommer över på fika? ;)
Ikväll är det rep och sen är det filmkväll hos Ida med lite folk från klassen, men jag vet faktiskt inte om jag orkar eftersom jag ska upp typ åtta imorrn för att åka till kolmården. Ja, ni läste rätt; kolmården.
På lördag morgon klockan halv nio är jag alltså ivägtvingad till kolmården med familjen eftersom mamma har fått gratisbiljetter. Men frukta inte, kamrater! På kvällen är Malin back igen!

Puss på näsan!


Kommentarer
Erik

Det verkar som att det går bra med Anton :D fan vad skoj!! Glad jag är för din skull!

2007-09-14 @ 14:03:52
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0