Täby kyrkby - the place to be

Jag, Maja, Anton, Sofia och Linda tog oss med roslagsbanan (tror jag det heter) till Täby kyrkby för att se allas vår David spela. Typ världens dödaste ställe, jag ägnade lite tid åt att lida med David som måste bo där ;)
Men iallafall. Vi kom dit vid nio, men dom skulle inte spela förrän typ elva, så vi satte oss och chillade lite där. Jag halvsov, var så jävla trött :o Men sen kom dom iallafall. Dyk under isen - mina nya idoler! Gah, dom var så jävla bra! I'm so proud over David! <3
Sen åkte vi hemåt iallafall. Jag och Maja åkte till gullmars och köpte massa kakor och bullar och grejer på sleven, och sen åkte vi hem och kollade på Bridget Jones och svullade och jag drack upp en liter mjölk all by myself. Sjukt nice!

Idag blir det second hand shopping på söder med Maja och min älsklings Yrsa.
Ikväll får vi se!

Kärlek!


Kommentarer
Erik

Äsch det är inget ^^ Det har löst sig!

2007-09-22 @ 13:41:22
URL: http://theartist.blogg.se
yrsa

..och du är min älsklingsmalin

2007-09-22 @ 18:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0