jag är tillbaka

en malins-blogg lös månad har ni haft, hur har det känts?
Jobbigt va? Ja, där fick ni allt lära er en läxa, det var inte så kul vavavaVAVAVA?!

Det har kommit många klagomål om detta så därför börjar jag igen efter lite semester.
(klagomålen är alltså från min lillasyster och min bästa kompis)

va, vem skrev det..........?

Jag har ju hur som helst vart i thailand och det var helt underbart på ett håll och jävligt hemskt på ett annat. Den hemska delen var att jag och Anton aldrig har vart ifrån varandra mer än en vecka och det bara någon enstaka gång under mer än ett halvår och jag vet att det är bra för oss att vara ifrån varandra lite för alla har tjatat som fan om det, men det var ändå något av det jobbigaste jag har varit med om och vi satt och grät tillsammans i telefon de gångerna vi fick prata.

Men nu är vi hemma och jag längtar tillbaka, men inte utan min älskling, fast snart är det ju sommar iallafall och då är det varmt här också.

Idag är det söndag och igår var det lördag och i förrgår var det fredag, och denna helgen har bestått av misslyckade partykvällar (halleluja).
Det är nämligen såhär att jag och anton inte kan vara ute tillsammans för det slutar alltid med att bara en av oss blir full, och jättefull då.
Men haaaaaaaaaaaaaha, det är ju kul........

Jaja, bloggar kanske senare måste plugga hela dagen idag.
Puss och kram skumbanan


Kommentarer
Erik Keding

Om du inte hade lyckats ha det underbart i Thailand hade jag banne mig gett dig en örfil ;)

2008-04-14 @ 13:43:26
URL: http://theartist.blogg.se
hanna

åh, jag har saknat din blogg en smula!

2008-04-15 @ 22:35:39
URL: http://fjantig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0