Kära blogg

Jag har verkligen blivit dålig på det här med att skriva i dig måste jag erkänna. Jag vet inte om det är i brist på tid eller på ork, men det blir bara aldrig av.

Just nu sitter anton och tränar på sin basläxa här bredvid. Alltid en timme innan lektionen börjar..
Lite dåligt att vi båda är så lika där, att alltid göra såna grejer i sista minuten..
Aja, jag har redan haft min sånglektion idag och eftersom det är fredag har vi inte ensemble förrän kvart i tre så nu sitter vi här hemma.

Har precis ätit scones till frukost och badat det dagliga badet.


Ikväll ska jag till anton och fira hans födelsedag med hans släkt och familj eftersom han fyller 17 imorrn, älsklingen!

Sen imorrn är det partyyyyyyyyyyyyyyyy!


bloggar kanske sen, nu måste jag klä på mig!

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0