malin winbergs underbara fredag

Dagens stora händelse som mest är värd att nämna är att jag och anton har blivit sjuka. Eller jag var ju sjuk redan innan men efter att anton legat i regnet på marken i bara tshirt igår när dom spelade in har han gått och dragit på sig en rejäl förkylning.
Underbart, så dagens tips är, kära vänner:
"sov aldrig i samma säng som någon som håller på att få feber när du själv har vart sjuk i en vecka"
citat: Malin Winberg

Iallafall. Vi stannade alltså hemma från skolan och anton åkte hemåt vid fem. Sen tittade jag på film med familjen, en tysk film vid namn "de andras liv" (tror jag). Jävligt bra om ni frågar mig.

Nu ska jag snart sova, men först kan ni få höra lite om den där galan jag skrev om!
Anton har alltså fått tre vip biljetter till nån stoppa gatuvåldet gala i blå hallen och jag, han och david ska dit!
(Min mamma är helt till sig och har ringt runt till sina väninnor)
Där kommer dom också visa antons film.

jag längtar!

natti! /malin



Kommentarer
yrsa

wohohoooooooo i'm back in business, typ

2008-02-06 @ 21:10:18
URL: http://yrsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0