mr x å ja vi e goda vänner

Igår bakade jag och anton bullar. Eller

igår bakade jag och mr x bullar.

efter att ha läst blondinbellas blogg vill anton också bli kallad mr x. Jag har försökt förklara att det inte går för det står redan vem han är i alla andra inlägg. Men han ger sig inte. Han fattar inte. han e lite dum anton, oj mr x

sen beställde vi thaimat och sen skulle vi vara uppe tills halv tre och kolla på oscarsgalan. Jag somnade vid nio och sen låg anton och petade mig i näsan och i örat för att jag skulle vakna och sen fick jag damp och började slå på honom och sen är allting svart.

Sen ringde klockan när oscarsgrejen började men vem var det som sov då?! ingen annan än mr x! jaha du mr x sa jag, vem är det som kan peta vem i näsan och örat nu då?! sen somnade vi om.

sen vart det morgon och nu är det nu och nu ska jag och yrsa och maja tare lugnt hos far min.

sen får man se vad som dyker upp, ja e sugen på partaj med bra music!

woho

mindre än två veckor kvar till thailand


Kommentarer
Erik Keding

Finns en porrskådis som går under namnet Mr X det har min kära vän berättat för mig..

2008-02-26 @ 23:32:04
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0