my baby is back!

Nu äre såhär att jag har inte bloggat på typ en vecka men ungefär efter det senaste inlägget försvann vårt internet spårlöst och vi har inte hittat det än.

Typiskt, men istället har jag använt datorn hos mamma till att titta på alla gossip girl avsnitt som jag (anton) har laddat ner.
Inte bättre än OC tyvärr, men det är väl helt ok.
Dock förstår jag inte hur anton kan tycka att chuck är snyggast eftersom han enligt mig är mindre snygg som man säger på finare språk.

Ikväll sitter jag bara hemma. Skulle träffa yrsa, men pappa ville att jag skulle stanna hemma. Sen frågade anton om jag ville vara med honom och martin och då kan man ju bara säga JA!

..fast näääääää.....

oki, ska nog gå tillbaka till mina chips nu. Jag hatar chips egentligen men i den här familjen får man tydligen välja på chips eller strössel och vilken normal människa äter strössel i en skål?

(ok typ jag...)


Kommentarer
Erik Keding

Strössel i skål låter väl helt lysande?

2008-02-09 @ 15:58:59
URL: http://theartist.blogg.se
yrsa

jag älskar er familj! :)

2008-02-09 @ 16:32:39
URL: http://yrsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0