tre dagar kvar..

Alltså jag tror jag dör för att jag längtar till lovet så att jag dör för att jag inte orkar ha kultur- och idéhistorieprov på torsdag så då dör jag lite till och sen orkar jag itne musik- och gehörslära test heller på torsdag och då dör jag ännu mer och sen ska vi sjunga upp våra musikallåtar på fredag som vi har jobbat med på individuella lektionerna och det känns faktiskt inte alls bra men det är väl bara göra det bästa av saken och låtsas att man har en musikalröst!

(lång mening, coolt va?!)

Men vi har sovmorgon till ett idag och sen bara ensemble så det funkar iallafall. Men inte får man sovmorgon inte, anton kommer hit snart så ska vi plugga och han ska göra lunch.

Sen efter lovet är det bara en vecka kvar i skolan och sen thailand! Ska bli jävligt nice att komma tillbaka dit så jag tror jag dör lite igen såhär i slutet på inlägget!

Puss och kyss



Kommentarer
Erik Keding

Så du ska till Thailand din jäkel :O Utan att bjuda med mig... besviken...

2008-02-20 @ 08:48:52
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0