våren är kommen! (iallafall för idag..)

Vaknade upp med anton imorse och så kollade vi klart på sweeney todd, den var very good tycker jag faktiskt! Fick blunda lite ibland eftersom jag knappt kan titta på spöket laban utan att bli rädd, men japp!

Sen ville ingen följe med mig till stan och kolla på tröjor så jag bestämde mig för att åka själv. När jag har gått den långa vägen till medis kommer jag på att jag har glömt mitt åkkort men jag orkade inte gå tillbaka så jag gick till stan! Ska jag skriva det igen? Jag gick till stan!

Så! Det var skitmysigt att gå själv och så var det värsta vårvädret så jag blev på jättebra humör och väl inne så köpte jag några fina tröjor och sen gick jag hela vägen hem och på vägen köpte jag goda gröna äpplen som jag åt! Bästa dagen, woho!

Nu måste jag snart plugga eftersom det är kultur och idéhistorieprov på torsdag och musik och gehörsläraförhör! Åh jag blir galen, men sen är det lov och idag är det exakt tre veckor tills vi åker iväg till thailand!
Så underbart härligt förutom att jag kommer dö eftersom jag måste vara borta från anton i mer än tre veckor och det har jag aldrig vart förut så jag vet itne riktigt om vi kommer överleva.
Men som Annika (hans mamma) säger så är det ett prov på om vi älskar varandra på riktigt, vilket vi gör, så vi överlever väl antar jag..

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0