godkväll folk!

Jaha så sitter man här vid blogg.se igen då.

Anton är nånstans i stockholm och spelar in reklamfilmen just nu. Sist jag pratade med honom hade han blivit sminkad och satt och värmde sig i en bil. Han ska nämligen ligga ute i bara t-shirt på marken och spela död typ eftersom reklamen är emot gatuvåld.
Min pojkvän kämpar för en god sak förstår ni! (nu har jag fått det ur mig, satt bara och väntade på rätt tillfälle)

Iallafall så kommer han hit vid elva nån gång, fast mamma är helt galen för att han ska åka hit till söder alldeles ensam så sent så hon funtar på att möta honom med sin cykel (söt mamma va? haha)

Aja, puss och kram, nu ska jag gå vidare till skapandet av min nya låt förstår ni. Maja och jag har fått tillåtelse att spela in alla våra låtar hos anton så snart snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0