Hela världens lycka:

från och med idag tänker jag försöka börja blogga regelbundet igen! (plats för applåder)

Idag har jag vart med min lille Anton. Vi gjorde våfflor som vanligt, pantade burkar och sov. Det bästa man kan göra sista dagen på lovet, eller vad säger ni?
Sen har vi faktiskt funtat lite på på vart vi ska börja jobba eftersom vi båda står i skuld till hans bror och snart vill kunna hyra vår egna lägenhet så skulle det ju faktiskt vara jäkligt bra med lite extrainkomster. Tyvärr kommer vår ekonomi nog alltid ligga på minus eftersom båda vi gör slut på pengarna på en halv dag. Jag fattar inte?!

Sen kan jag säga att i fredags när anton och jag var nere på Willys och köpte godis så såg vi en kändis, men tyvärr kan jag inte säga vem så det vart ju inte till så mycket glädje för er..
Så ni kan få en såkallad "dagens outfit" från mig istället, det ger er ju sääääääkert mycket mer!

Puss på er!

image27


Kommentarer
yrsa

jag älskar dig

2008-01-06 @ 21:38:58
Erik

Vilken fin bild på Malin ^^

2008-01-07 @ 09:50:51
URL: http://theartist.blogg.se
maja

jag vet vem ni såg, haha.

2008-01-10 @ 21:07:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0