Hjälp..

..vad mycket bloggande det blev idag då!

..eller nä... det här var visst bara andra inlägget men det känns hur som helst som att jag har suttit och bloggat hela morgonen så bara hjälp liksom!

Anton har precis gått iväg för sin baslektion, men jag har sjukanmält mig eftersom jag har ont i halsen och bara har olika sånglektioner idag så då tänkte jag att det var bättre att vara hemma.
Halv fem ska jag dra mig ut mot Södertälje och möta Anton så ska vi hem till honom och hitta på nåt.
(= sova om jag får bestämma så kan det va fecke imorrn)

Jag har nog lite feber iallafall, för fast vi sov rätt mycket inatt så orkar dunkar mitt huvud och allt känns tungt. Sitter och lyssnar på Bright Eyes och kollar lite halv på nickelodeon, kul va?
Haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0