jag vill s o v a

Nu har jag väntat i tusentals timmar och sist jag pratade med anton höll dom bara på att filma hans hand..

Han blir iallafall körd hem hit, men jag måste gå ner och öppna porten eftersom koden inte funkar efter nio och egentligen så vill jag bara sova för jag är sjuk och mina ögon orkar verkligen inte hålla sig uppe längre snart..
Tror jag ska sätta på gosskören och halvkolla på den så att jag inte somnar (vilket jag kommer göra iallafall).

Haha nu kom jag på att jag bara har på mig en t-shirt och trosor eftersom jag ligger i sängen och dessvärre så måste jag gå ner i trapphuset sen med bara det och utan skor för jag tänker då inte plocka fram massa kläder (ett par byxor) för att gå några trappor ner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0