min pojkvän = stjärna

Idag är jag liksom hemma och är sjuk. Mycket sjukdom denna vecka men idag är det på riktigt.

Sammanfattning av veckans frånvarande:
Måndag: närvaro hela dagen
Tisdag: bakade kanelbullar med anton istället (räknas som giltig frånvaro eftersom kanelbullar är viktigt)
Onsdag: närvaro hela dagen förutom sista lektionen när jag och anton var tvugna att gå hem pga vissa omständigheter (räknas som giltig frånvaro)
Idag: sjuk på riktigt

Jättetråkig dag, fast jag har läst ut min bok så nu äntligen kan jag berätta för anton hur den slutar eftersom han läser så segt. Han lär komma hit om nån timme..

Nej nu kom han och gissa vad?!?!??!

ANTON SJÖLANDER SKA VARA MED PÅ TV!!!!!!!!!!!!!!! det kom visst fram några till han idag och dom vill ha med han i en reklamfilm ni vet dom här "stoppa gatuvåldet"! Så hela nästa torsdag ska han ha inspelning!

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0