nostalgi?

haha sitter och läser igenom alla mina gamla blogginlägg från slutet av nian och sommaren.
Vet inte riktigt vad jag ska säga, på ett sätt saknar jag det som var då men på tusen andra sätt gör jag det inte.
Det jag mest saknar är väl dom jag har förlorat, dom som verkligen betydde allt för mig då för bara ett halvår sen (nu pratar jag om bästa vänner som jag inte träffar längre inte om mitt ex som jag inte saknar nånstans haha).

Men så är väl livet, allt förändras och man går vidare.

Jag är hemma från skolan idag också, har fortfarande lite ont i huvet från förra veckan faktiskt. Har precis ätit en näringsrik frukost bestående av chokladtårta och kakor.

PARTY!


Kommentarer
Caroline

Låter som en riktigt god och nyttig frukost;)

2008-01-28 @ 09:51:21
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Erik

du kan väl dela med dig av den frukosten?

Brukar tyvärr bli så när man slutar nian att man förlorar kontakten med vissa... ganska många faktiskt..

2008-01-28 @ 11:09:24
URL: http://theartist.blogg.se
maja

buhuuuuuuu :'''''''( du vet

2008-01-30 @ 10:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0