skoltrött

Åh jag fattar inte varför jag inte pluggar, jag som alltid har haft så jävla lätt. Jag vet att jag har det nu också och att jag kan om jag vill, och jag vill ju men varför gör jag det inte?
Fortsätter det såhär lär jag väl gå ut med IG i allt när ettan är slut så nu får jag för fan rycka upp mig.
Jag gick för helvete ut med 320 jävla poäng i nian så varför har jag bara lagt av nu? Vi som ändå knappt har nåt plugg alls i kulturama, varför kan jag inte bara göra det vi har?

Åh jag blir så jävla trött på mig själv, nu tänker jag för helvete inte göra annat än ta igen det jag har hoppat över.
Punkt slut.


Kommentarer
Erik

JAg hejar på dig med ramsor och pom poms! :)

2008-01-14 @ 12:37:07
URL: http://theartist.blogg.se
lilla h

även fast vi kanske är längre ifrån varandra nu än någonsin (eller det kanske är att ta i?) så känns det som om du är nära på något vis, jag tror aldrig riktigt vi kommer förlora varandra.

jag ville bara säga att jag tänker på dig ibland

2008-01-16 @ 02:29:40
URL: http://fjantig.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0