strömavbrott

bara för att jag är hemma själv idag så ska strömmen i hela huset gå.

Anton kom hit vid tolv och inget funkar. Inga lampor, inte internet, inte telefonen, ingenting. Till och med min mobil har dött!
Det funkade helt okej först eftersom det var ljust ute, men vid halv fyra börjar det bli mörkt, och vid halv fem ser man ingenting! Eftersom både jag och anton är mörkrädda (och inte så lite) så sitter vi och darrar i köket och väntar på att min familj ska komma hem. Anton skulle ju ända till södertälje och han behövde egentligen åka men inte kunde han lämna mig i det tillståndet inte!
Efter ett tag så klarar vi inte av att sitta inne längre, så vi springer ut utan jacka eller skor och sätter oss och väntar utanför huset istället.

Till slut kommer äntligen Charlotte hem och nu har anton åkt och strömmen är fixad.
Men aldrig mer ensam hemma hos pappa för mig säger jag bara.

Punkt slut.


Kommentarer
Erik

Det är då man ringer Erik som kan fixa det ^^

2008-01-28 @ 21:38:09
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0