The new Malin Winberg

Idag (egentligen skulle det va igår, förrgår, förrförrgår osv osv) började mitt nya nyttiga och ekonomiska liv.
Detta betyder:

Frukost: yoghurt med linfrön och solrosfrön
Lunch: medtagen pastasallad i skolan
Middag: potatissoppa
Fritidsaktivitet: simma ettusentrehundrameter (när jag skriver det sådär låter det längre)

Heja Malin! Detta lär väl hålla en vecka eller två..

Lars Winnerbäck vann förresten grammis för årets bästa låt, va säger ni nu då?
Familjen vann också nån men jag kommer inte ihåg vilken, lyssna på dom, dom e (y) (=tummen upp på msn)
Och Säkert! vann också nån.
Och massa fler, men det var dom som var bra som jag kom på just nu.
Nä juste, Kent också!


Kommentarer
Mia

Jaa absolut, den är på hemladdning i skrivandets stund :-D Fattar inte hur jag har lyckats missa hans musik?? :-)

2008-01-09 @ 22:40:32
URL: http://mariat80.blogg.se
Erik

Vad duktig du är med maten då Malin :D

2008-01-10 @ 13:24:08
URL: http://theartist.blogg.se
maja

Go Go Go!

2008-01-10 @ 21:05:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0