toalettbloggning

Idag är jag fortfarande sjuk.. Fast nu är jag inte förkyld längre utan nu mår jag JÄTTEilla.
Därför är jag hemma från skolan igen..
Men eftersom Anton ska spela in reklamfilmen idag så är han här och väntar på att dom som ska filma ska ringa och som tur är så har dom inte gjort det än.

Så jag har ätit sushi och anton har ätit pizza och nu sitter jag på toalettlocket och kollar på när anton ligger och badar samtidigt som jag bloggar och tar kort på honom. Kan lägga ut dom sen för jag har fått antons tillåtelse! Haha!

Förresten så har anton skaffat blogg; achtunganton.blogg.se!
Fast den är skitful och så har han inte bloggat nu så det är inget jag kan rekommendera.

ska ladda upp bilderna på datan nu, puss och kram skumbanan!



Kommentarer
EMMi

Du borde vara avundsjuk. :) Ta dig till danmark nästa gång så blir det inget snack om nån åldersgräns. Do the dance så länge!

2008-01-31 @ 14:13:19
URL: http://ausgeflippt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0