today is a good day

idag hade vi ingen svenska och eftersom anton och jag är bäst så ringde vi matteläraren och fixade så han ställde in matten så att vi slutade halv tolv. Då blev hela klassen lyckliga, så idag har vi gjort ca 30 ungdomar glada, det är inte alla som gör det vavavavavaVA?!

Nu sitter vi iallafall här och ska snart äta lunch. Eller anton är nere och köper choklad för att vi ska göra CHOKLADPANNKAKOR!

Nu kom jag på att dealen för att han skulle gå ner var att jag skulle börja med smeten...
oj, nu glömde jag bort det igen!

puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Erik Keding

Ge mig några chokladpannkakor med? Det vore snällt!

2008-03-08 @ 14:13:13
URL: http://theartist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0